11 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΑΙΤΗΣΗ προς τον Προεδρο του Συλλογου Αθηνων-Αττικης


Και η απαντηση εκρεμει ακομη!!!!!
Δεν καταδεχτηκαν να απαντησουν!
Νομιζουν οτι με τη σιωπη τους θα τους ξεχασουμε και θα τα παρατησουμε!!!
ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ ΚΥΡΙΟΙ...
Ο καιρος πλησιαζει.
Η ωρα σας κυριοι φθανει πολυ ποιο γρηγορα απο οτι νομιζετε !!!
Και θα λογοδοτησετε.... 
Τερμα το φαγοποτι σας.












Αθηνα 17/3/2010                                                                                                                                         
Προς:   
Τον Προεδρο,

ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕΣΙΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΤΤΙΚΗΣ                                                                                    ΧΑΡ. ΤΡΙΚΟΥΠΗ 24 ΑΘΗΝΑ, Τ.Κ. 106 79

Τηλ. 210.36.21.930


Θεμα: ΑΙΤΗΣΗ για τη χορηγηση Καταστατικων, Πρακτικων Γενικης Συνελευσης 2010, κ.α.

Κυριε Προεδρε,
Δια της παρουσης σας παρακαλω όπως μου χορηγησετε και ενημερωσετε γραπτως για τα ακολουθα:
  1. Αντιγραφο του παροντος Καταστατικου του Συλλογου και την ημερομηνια εγκρισης του.
  2. Αντιγραφο του αμεσως προηγουμενου Καταστατικου του Συλλογου και τους λογους για τους οποιους εγινε η τροποποιηση του.
  3. Αντιγραφο της διαμαρτυριας - καταγγελιας από τον συναδελφο κ. Αγι Φικιωρη,                        η οποια ανεγνωσθει στη Γενικη Συνελευση (24/02/2010) και εν συνεχεια κατετεθει             στον Προεδρο κατοπιν εντολης του.
  4. Αντιγραφο των πρακτικων της Γενικης Συνελευσης του Συλλογου της 24/02/2010.                 Σας υπενθυμιζω ότι ημουν παρων -κατοπιν αδειας σας- ως υποψηφιο μελος και συναδελφος και ότι, στη διαρκεια της Συνελευσης, το ονομα μου αναφερθηκε εκτενεστατα πριν την “αποχωρηση” μου κατοπιν εντολης του Προεδρου.
  5. Τον ακριβη αριθμο των εγγεγραμμενων μελων του Συλλογου καθως και τον ακριβη αριθμο των τακτικων μελων (που εχουν εκπληρωσει τις οικονομικες τους υποχρεωσεις).

Γιωργος Σαγηρακης
Αριθ. Μητρωου 8199

Τα κατωθι emails τα ελαβα το μεν πρωτο στις 23/4/2010, μια μερα μετα που πηγα στο Συλλογο και μου δωσουν ΜΟΝΟ το παρον καταστατικο.
Για τα αλλα δεν ειχαν ακομα απαντηση, διοτι ζητησαν απο το Δικηγορο του Συλλογου να μαθουν εαν εχω το δικαιωμα να εχω απαντησεις σε λιγα πραγματα που ζητησα.
Το δε δευτερο παλι μια μερα μετα που ξαναπηγα και μου ειπαν οτι δεν βρισκουν το προηγουμενο καταστατικο, δεν το εχουν....

Και εγω ρωτω τον Συναδελφο να μου εξηγησει ο ιδιος τι σκεφτοταν εκεινος οταν προφανως καποιος του ζητησε να μου στειλει αυτα τα emails που ελαβα "συμπτωματικα" μετα τις επισκεψεις μου στα γραφεια του Συλλογου.
Και ερωτω εσας κυριες και κυριοι Συναδελφοι τι γνωμη εχετε.  


9 σχόλια:

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΤΕΛΕΣ είπε...

ΚΥΡΙΕ ΣΑΓΗΡΑΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΙΤΗΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ?ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΙΤΗΣ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΕΒΑΙΩΣΩ OΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΕΤΗ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ (ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ).Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ¨Μ.Α.Σ¨ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ....
ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΦΗΜΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΗΝΥΣΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ...
ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ Ο ΚΟς ΑΓΗς ΦΙΚΙΩΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΘΑ ΕΠΙΤΥΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ OTI ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ..

SUPERESTATE properties
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΤΕΛΕΣ
2103315000 6946133833
www.super-estate.gr
info@super-estate.gr

Ανώνυμος είπε...

Προς κο Κοντελέ:

1. Σιγά το όνομα....
2. Εσείς ως υποψήφιος ζητάτε να γίνεται ο "διαχειριστής" στο "μαγαζί" ή κάνω λάθος?
3. Εσείς, αν ο σύλλογος θεωρεί οτι ενας σαγηράκης φταιει για την απαξια της δουλειας μας τα τελευταία 18 χρονια, ποιανού θέση θα πάρετε? Θα υπερασπίσετε το ΜΑΣΑ?
4. Το τρυπάκι άλλος το έφαγε, αλλουνού του τάξανε....
5. Ολοι καλοί ειμαστε, οι κακοί ειναι στη φυλακη....

Μπράβο σας, παρόλο που διαφωνώ μαζί σας, που δεν θεωρείτε ότι
η δημόσια παρέμβαση είναι περιττή,
ή πολυτέλεια....

"Καλός συνάδελφος"

Mεσιτικά Νέα είπε...

Κυριε Κοντελε, καλημερα και σε σας (μια καινουργια μερα ξημερωνει αν δεν το πειρατε ειδηση).
Βλεπω οτι ξυπνησατε νωρις το πρωϊ και κανετε σχολια.
Αν ΔΕΝ κανατε τετοιου ειδους σχολια στα 18 χρονια που ειστε μεσιτης και ιδιαιτερα στα τελευταια 8 ετη(!) τοτε ΔΕΝ θα σας αποκαλουσαν ΑΠΑΤΕΩΝΑ...
Ειστε και ΕΣΕΙΣ συνυπευθυνος για αυτο.

Σημειωση: Μη ξεχασετε να παρακολουθησετε το "ειδικο και τοσο επικαιρο σεμιναριο" του συλλογου.
Μου λενε πως θα ειναι γεματη η αιθουσα απο μελη του οχλου του προεδρου.

Mεσιτικά Νέα είπε...

Προς τον "Καλος συναδελφος":

Μπορω να κανω μια παρατηρηση?
Ολοι ειμαστε καλοι μεχρις αποδειξεως του εναντιον.
Πες μου ομως, ποιοι και ποσοι κακοι ειναι στη φυλακη? Εισαι σιγουρος?
Βλεπω τους κακους να ειναι "μεσα", στα παλατακια τους ομως και βλεπουν τους καλους που ειναι εξω για να θρεψουν τις οικογενειες τους.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ: ΧΡΗΣΤΟ ΚΟΝΤΕΛΕ

ΠΡΟΣ: ΜΕΛΗ ΟΜΑΣΕ





ΘΕΜΑ: ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΣΑΓΗΡΑΚΗ



Κυριοι συναδελφοι κτηματομεσιτες σας ενημερωνω οτι ουδεμια σχεση εχω με τον κτηματομεσιτη Αθηνων κυριο Σαγηρακη τον δημιουργο του www.mesitikanea.blogspot.com .



Ο συγκεκριμενος κυριος διαφημιζει ότι είναι φιλος μου και ότι θελει να σωσει το συλλογο μεσιτων ολοι εχουμε παραπονα από την διοικηση του συλλογου αλλα ο συγκεκριμενος εχει δωσει τα χειροτερα δειγματα για το επαγγελμα μας.



Υ.Γ : Οποιος θελει να γραψει κατι για μενα ας το γραψει επωνυμα.Αντρες με φουστανια δεν δεχομαστε.







ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΤΕΛΕΣ ΑΘΗΝΑ 16/06/2010

SUPERESTATE properties

2103315000 6970223253

info@super-estate.gr

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΤΕΛΕΣ είπε...

ΑΠΟ ΧΡΗΣΤΟ ΚΟΝΤΕΛΕ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ

ΑΝΩΝΥΜΕ "ΚΑΛΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ" ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ?
ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΣΑΙ?

Mεσιτικά Νέα είπε...

Κυριε Κοντελε,
Σε απαντηση του απειλητικου τηλεφωνηματός σας σημερα το μεσημερι, σας συμβουλευω:
1. Πριν ανοιγετε το στομα σας και ξεστομιζετε απειλες, να σκεφθεστε τι λετε και πως τα λετε. Θα σας κανει καλο!
2.Κανεις δεν σας χαρακτηρησε ΑΠΑΤΕΩΝΑ. Εσεις ο ιδιος γραψατε οτι "τα τελευταια 8 ετη η προοδος που ειχαμε σαν κλαδος ηταν να κερδισουμε το ονομα(απαταιωνες).
3. Η σημερινη μου αναρτηση ηρθε να ενισχυσει αυτη την αποψη σας και εσεις παραξηγηθηκατε διοτι προφανως δεν θυμηθηκατε τι γραψατε.
4. Ενα υποψηφιος προεδρος του συλλογου, εσεις δηλαδη, δεν εκφραζεται ετσι.
5. Εαν δεν αντεχετε ενα σχολιο σαν υποψηφιος, τι θα αντεξετε και τι θα προσφερετε στους συναδελφους οταν /εαν εκλεγειτε???
6. Παρτε σαν παραδειγμα τον παροντα προεδρο, ο οποιος ή εχασε τη φωνη του ή πηρε ορκο σιωπης.

Mεσιτικά Νέα είπε...

ΠΡΟΣ κ. ΚΟΝΤΕΛΕ
1. Ουδεποτε διαφημισα οτι εισαι "φιλος" μου διοτι ΔΕΝ εισαι.
Ανθρωποι σαν και σενα, δεν γινονται φιλοι μου.

2. Ενδιαφερουσα η αναφορα σου "να σωσει το συλλογο μεσιτων". Ποιος ειναι ο συλλογος μεσιτων που χρειαζεται ναυαγοσωστη?

3. Το σχολιο σου απευθυνεται ΠΡΟΣ τα μελη ΟΜΑΣΕ. Επι τη ευκαιρια, μηπως γνωριζεις εσυ ποσα και ποια ειναι τα μελη? Διοτι κανενας δεν φαινεται να γνωριζει.
Εγω ρωτησα αλλα απαντηση δεν ελαβα (ακομα).

4. Συμφωνω μαζι σου για το "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" θα προτιμουσα και εγω να γνωριζω με ποιον μιλω.

Ανώνυμος είπε...

Προς κ Κοντελέ:

Απόλυτα προβλέψιμη η απάντησή προς εμένα.Δε θα δώσω την δυνατότητα για αντιπαραθέσεις επι προσωπικού
μια και ξέρω ότι υπάρχει μια "έφεση" προς αυτές,και επιπλέον
δεν βλέπω κανα επιχειρημα ή προταση...


Προς κ "ΜΕΣΙΤΙΚΑ ΝΕΑ":

Για την ανωνυμία απαντώ παραπάνω.
Τις λοιπές παρατηρήσεις τις αποδέχομαι, μια κ απ το ύφος μου δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο...